Pizzabudet



Tänk att vara ett pizzabud och komma hem till en kund för att lämna pizzan, och se en kvinna med bakbundna händer sticka fram huvudet i huset och mima "Snälla, ring polisen!"
Detta var precis vad som hände ett pizzabud i USA (såklart, var annars?), när han kom hem till en kund. När han såg den bundna kvinnan vädja om hjälp, blev han först chockad, men låtsades som ingenting innan han direkt efter att ha lämnat pizzan till den manlige kunden, ringde polisen.
Det visade sig att kvinnan blivit kidnappad av mannen, David J Jensen, och varit fånge hos honom som sexslav.

Personligen tycker jag att kidnappning och våldtäkt är två riktigt hemska saker, kanske de hemskaste som finns. Tänk då att råka ut för båda. Att bli kidnappade och bakbunden i ett främmande hem, bli upprepat våldtagen och slagen, liggandes i en kall och mörk källare och undra om någon kommer hitta en. Det måste vara en hemsk och psykisk jobbig upplevelse.

Pizzabudet, som heter Chris Turner, är min personliga hjälte just nu. Om han inte varit lika uppmärksam, skulle troligen kvinnan varit död nu.




Chris Turner

Kommentarer
Postat av: Emma

om du gillar foto. kolla gärna in mina bilder :)

2009-05-30 @ 20:28:16
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännade äventyr i Burmas och Thailands djungel.



en annorlunda blogg

2009-05-31 @ 10:17:28
URL: http://www.thaikalle.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0